Service προϊόντων

Αγαπητέ πελάτη όσον αφορά την αντικατάσταση ή την επισκευή του προϊόντος σας ακολουθούν οι παρακάτω οδηγίες:

1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημά μας εντός 8 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του (είτε μέσω του καταστήματος είτε μέσω της εταιρείας courier) με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του.

2. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή (εξ' αρχής μηχανική βλάβη) και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως πτώση, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς ή λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή. Αφού το παραλάβουμε θα αποσταλεί στο service της εκάστοτε εταιρείας για έλεγχο και αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία αντικατάστασης και όχι απλά να χρειάζεται κάποια αναβάθμιση ή ρύθμιση.

3. Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε με το προϊόν σας μπορείτε να μας καλείτε στο 210 9523573 σε ώρες καταστημάτων. Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο service@plugpoint.gr περιγράφοντας το πρόβλημά σας και αφήνοντας το τηλέφωνο σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας.